Екстра центар и паркинг које ће заменити стамбено-пословни комлекс Соул 64 Фото: Београдске.рс
Уместо ТЦ „Екстра” у Улици омладинских бригада у Новом Београду, биће подигнут стамбено-пословни комплекс
Тржни центар „Екстра” одбројава дане у Улици омладинских бригада у Новом Београду пре него што буде срушен како би на тој локацији био подигнут стамбено-пословни комплекс.
Предвиђени изглед комплекса Фото: Соул64/Дизајн архитектура
Реч је о парцели од око 39.000 квадратних метара на којој је планирана изградња око 188.000 квадрата распоређених у шест објеката и заједничку подземну двоетажну гаражу за цео комплекс.
То се може видети из захтева за одлучивање о потреби процене утицаја на животну средину тог пројекта који је инвеститор компанија „БДС пропертиз” поднела Секретаријату за заштиту животне средине.
То градско министарство донело је решење, које је објављено на сајту града, да није потребна израда студије о процени утицаја пројекта на животну средину и оставило рок од 15 дана за жалбе.
У том документу пише да ће се будући комплекс зидати у четири фазе, имаће 17 ламела у три зграде, док ће три објекта бити слободностојећа, депанданс предшколске установе, локале у приземљима објеката, на спратовима осим станова биће пословни апартмани.
Објекти су предвиђени као седмо и осмоспратнице са повученим спратом. Од укупног броја паркинг-места – 1.589, у подземној гаражи биће их 1.474, а 115 на отвореном паркингу.
Локацијске услове, који су основ за израду техничке документације, инвеститор је добио у јулу ове године, а четири месеца раније градска Комисија за планове верификовала је идејно решење новог комплекса који ће бити саграђен у комшилуку стамбених зграда, кула, пословних здања, „Делта ситија”…
„БДС пропертиз” у власништву je предузећа „Спорт вижн”, односно, стварни власник је Борислав Станојловић, који је такође власник и „Спорт вижна”, подаци су Агенције за привредне регистре.
СОУЛ 64 – ФАЗНА ГРАДЊА
Предвиђено је да се извођење стамбено-пословног комплекса реализује у 4 фазе, пише у документацији.
Редослед фаза није обавезујући. Свака фаза представља функционалну целину и обезбеђује испуњавање свих потребних
параметара за изграђени део у погледу потребног броја паркинг места, минималног процента слободних
и зелених површина, броја контејнера за отпадне материје, итд.
Свака фаза обезбеђује и одговарајуће саобраћајне површине и прикључке за несметано функционисање изграђеног дела.
Архитектонско решење објекта проистекло је из савремених карактеристика.
Водило се рачуна о уклапању објекта са тренутним окружењем, као и са планираним објектима у околини.
Главни мотив комплекса је „град у граду“ који би омогућио сваком кориснику мноштво садржаја,
једноставно функционисање и квалитетно окружење.
Слојеви унутар комплекса формирани су пажљиво и прошарани су мноштвом амбијената. Вијугави ток стазе за пешаке прожима се дуж целог комплекса, формирајући додатну динамику.
Пројектовани су станови различитих структура: једнособни, једноипособни, двособни, трособни, четворособни и петособни. Станови на нижим етажама су мањи по структури, док су већи предвиђени на вишим етажама и на повученом спрату.
ЧИТАЈТЕ ЈОШ И:
СПОЈЕНИ ПРОЈЕКТИ МЕТРО СТАНИЦЕ И РЕКОНСТРУКЦИЈЕ ПИЈАЦЕ СКАДАРЛИЈА